Egy kis plussz -.-

2012.05.15 19:31

Welcome! Welcome!

Szijjasztok mindenki! Nos a mai napom egyszerű volt. Bár egy kicsit parázok a matek miatt, hiszen a geometria soha nem volt az erősségem.... Szögek, vonalak, súlpontok. Szóval terrible XD Ma is mint tegnap egy példát oldottunk meg, amivel nem mentem sokra. De az egyiket asszem felfogtam! :P

Továbbáá... Várom a nyári szünetet, hiszen akkor minden bulis és nem kell a suliban rohadni, a tanárokkal együtt :P Na de megyek sporttáborba, ami plussz szupper dolog. Megyek oszti kirándulásra és rem. nagyon jó lesz. Nem hiszem hogy unatkozni fogunk, de ahogy Liz mondja : Nem fogom engedni, hogy hamar elaludjatok! =D Hatt nem is! :D

A kövi... az új törimet elkezdtem írni : Elveszettek akadémiája. 2 helyre le is írom a töri előszóját, ide meg az oldimra : 

"Az egész már 1 éve kezdődött. Már akkor tudtam, hogy minden megváltozik. Mondhatni, egy hurrikán robbant bele az életembe, de olyan gyorsan, hogy azt még én sem gondoltam volna. Most 14 éves vagyok. A nevem Arelia, de az új sulimban a Kiobi nevet kaptam. Ezt nevezhetem új esélynek is, hiszen a régi életemet eldobva szerencsére most újat kezdhetek. De ez az iskola varázslatos. A gyerekeknek természetfeletti erejük van, egy fegyverrel rendelkeznek és mindenkinek meg van a saját beceneve is. Ezen kívül az összes diák be van sorolva egy elem csoporthoz. A tűzhöz, vízhez, földhöz, levegőhöz, egyenlőséghez és a sötétséghez. Nos, el is kezdeném a történetem..."

 

—————

Vissza